Friday, May 4, 2012

Feira Rural do Parque das Nações

I have to admit that I'm really bad with holidays, mainly holidays that we don't celebrate back home. I just don't memorise these dates and I know they are coming only when I get an invitation to go to my kids' school for celebration. With Mother's Day this year happened the same thing.

But, I am sure you are not like me. I am sure you already have your presents ready and I hope you will have a great day with your mums.

If you had a busy week and didn't have time to get something, my suggestion is to pass by Feira Rural do Parque das Nações tomorrow from 9h-14h.

Besides our organic products, you can find a lot of stands with nice handmade things.

Usually, the fair is animated with music and some activities for kids.

I will be waiting for you visit {*smile}.

*****

Admito que sou muito má com feriados, principalmente feriados que não celebramos na minha terra natal. Não consigo memorizar essas datas e só me apercebo de que estão a chegar quando recebo o convite para ir à escola dos meus filhos para as celebrar. Aconteceu isso com o Dia da Mãe este ano.

Mas, eu tenho a certeza que vocês não são como eu. Tenho a certeza que já têm os presentes prontos e espero que tenham um óptimo dia com as vossas mães.

Se tiveram uma semana ocupada e não tiveram tempo de conseguir alguma coisa, a minha sugestão é passar pela Feira Rural do Parque das Nações amanhã das 9h-14h.

Para além dos nossos produtos biológicos, podem encontrar alguns stands com coisas giras feitas à mão.

Normalmente, a feira é animada com música e algumas atividades para as crianças.

Estarei à espera da vossa visita {*smile}.


Feira Rural do Parque das Nações
Passeio Heróis do Mar
Parque Tejo


1 comment:

  1. so great sanda, how i wish you where at the market i am going to tomorrow.
    i love your stand!

    ReplyDelete